Digitale medewerkers kunnen notariskantoren, groot én klein, helpen om veel van deze repetitieve juridische en administratieve werkzaamheden te automatiseren. Hierdoor kunnen medewerkers zich weer richten op het werk dat het belangrijkst is: het verlenen van de beste dienstverlening aan cliënten.
Het notariaat is niet onbekend met het gebruik van digitale technologieën om juridische en administratieve werkzaamheden te verbeteren. Ondanks de toepassing van digitale technologieën worden deze werkzaamheden nog steeds ervaren als tijdrovend, vervelend, inefficiënt en handmatig. Dit leidt niet alleen tot hoge kosten en trage responstijden, maar ook tot fouten, onnodig dubbel werk, ontevreden medewerkers en zelfs gemiste kansen.
Digitale medewerkers kunnen notariskantoren, groot én klein, helpen om veel van deze repetitieve juridische en administratieve werkzaamheden te automatiseren. Hierdoor kunnen medewerkers zich weer richten op het werk dat het belangrijkst is: het verlenen van de beste dienstverlening aan cliënten.
Vooruitstrevende notariskantoren helpen hun personeel zich te concentreren op de waardevolle, complexe en fundamenteel meer “menselijke” taken door de alledaagse, minder waardevolle en tijdrovende taken uit te laten voeren door digitale medewerkers.
Dossier vorming
....
Contract ondertekening
....
MAIL sturen
....
bellen oid
....