TK Advocaten notarissen

 Dossier aanmaken voor een notariskantoor 

Volledige automatisering van het ‘Dossier Aanmaken’ proces door gebruik van Robotic Process Automation (RPA). Automatisch aanmaken van een dossier op basis van een email of koopovereenkomst

  Vraagstuk

 

  • Manueel aanmaken van alle dossiers vereist een flinke tijdsinvestering


  • Bedrijfsdoelstelling om zoveel mogelijk gegevens toe te voegen aan het dossier zodat dit later in het proces niet meer nodig is


  • Variatie in het proces door verschil in rechtspersonen en natuurlijke personen en de nationaliteit van deze natuurlijke personen


  •  Binnenkomende data bestaat uit zowel mails als koopovereenkomsten 

Oplossing

  

⇨ Ontwikkeling van twee robots voor beide inputkanalen 

 

⇨ Implementatie van twee robots in productie 

 

⇨ Dossier aanvullen met alle beschikbare gegevens, partijen en uitdraai van KVK 

 

⇨ Aanbeveling om middels RPA de volgende processen te standaardiseren en de bedrijfsdoelstelling te behalen

 "Door RPA wordt het werken leuker!" 

Voordelen & resultaten

Hogere verwerking van facturen zonder inzet van extra personeel 

Automatisering brengt afwijkingen aan het licht en realiseert standaardisatie. 

KLik hier om het resultaat te bekijken!

 Geautomatiseerde Applicaties